Brytyjska agencja Michaelides & Bednash wygrała wart 20 mln funtów budżet dotyczący strategii promocji tzw. brandów margaryn rodzinnych (Family Brands) produkowanych przez koncern Unilevera na rynkach europejskich. Rodzinne marki margaryn Unilevera (Family Brands) sprzedawane są pod różnymi nazwami – np. w Holandii jest to marka Blue Brand, we Francji – Planta Fin, natomiast w Hiszpanii – Tulipan. Zadaniem Michaelides & Bednash ma być stworzenie strategii komunikacji dla tych brandów, która byłaby dopasowana do ich grup docelowych – ma ona dotyczyć promocji i reklamy za pomocą narzędzi BTL-owych (bez wykorzystania mediów tradycyjnych). Budżet kreatywny margaryn Unilevera reklam ATL-owych obsługuje agencja Lowe, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Initiative Media. Michaelides & Bednash wygrał nowy budżet w przetargu, w którym poza nim startowały agencje: Prodio i Draft Worldwide (należąca do Lowe). (“BrandRepublic”)