M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Prawdopodobna kampania UDV

Serwis Dzienny | 16 września 1999, 00:00

Z niepotwierdzonych informacji wynika, że United Distillers & Vintners Polska zamierza przeprowadzić kampanię informacyjną, dotyczącą ochrony znaku towarowego jednego z...

Z niepotwierdzonych informacji wynika, że United Distillers & Vintners Polska zamierza przeprowadzić kampanię informacyjną, dotyczącą ochrony znaku towarowego jednego z produktów koncernu, wódki Smirnoff. Najprawdopodobniej wykorzystane zostaną na jej potrzeby media drukowane: prasa i reklama zewnętrzna. Start kampanii ma nastąpić na początku października br. Budżet promocyjny UDV obsługuje obecnie agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex (media kupuje dom mediowy Mindshare). UDV, na poziomie sieciowym, zrezygnowała z usług agencji Lowe & Partners na rzecz JWT Co. w kwietniu br. Decyzja dotyczyła przeniesienia budżetów sztandarowych produktów UDV, tj.: wódki Smirnoff, likieru Bailey's Original Irish Cream oraz rumu Malibu. W Polsce umowa pomiędzy UDV Polska a J. Walter Thompson/Parintex została podpisana na przełomie maja i czerwca br. (JP)