Zagranica

Conde Nast wprowadził w Wielkiej Brytanii magazyn "Trash"

Wydawnictwo Conde Nast uruchomiło w Wielkiej Brytanii magazyn "Trash", który ma ambicje bycia popową odmianą magazynu "Vanity Fair". Nazwa miesięcznika...

Wydawnictwo Conde Nast uruchomiło w Wielkiej Brytanii magazyn “Trash”, który ma ambicje bycia popową odmianą magazynu “Vanity Fair”. Nazwa miesięcznika pochodzi od tytułu filmu Andy’ego Warhola. Magazyn kierowany jest do wykształconych mieszkańców miast, w wieku 20-35 lat. “Trash” jest spółką joint venture między Conde Nast i nocnym klubem Ministry of Sound. Wydawca będzie do każdego wydania dokładał do magazynu bezpłatne płyty CD. Conde Nast oczekuje, że 20 proc. sprzedaży będzie generowane poza Wielką Brytanią. Wśród reklamodawców są m.in. takie firmy jak: D&G, Nokia, Sony Corp i YSL. Niezależnie Publicis Groupe będzie odpowiedzialne za debiut konkurencyjnego tytułu “Jaunt” niezależnego wydawcy Sibella. (“AdAge Global”)