M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Inicjatywa "Wyborczej" i G+J pod szyldem "National Geographic"

Serwis Dzienny | 16 września 1999, 00:00

"Wysokie Obcasy", dodatek dla kobiet "Gazety Wyborczej", od ostatniej soboty przez najbliższych 15 tygodni ukazuje się ze specjalną wkładką "National...

"Wysokie Obcasy", dodatek dla kobiet "Gazety Wyborczej", od ostatniej soboty przez najbliższych 15 tygodni ukazuje się ze specjalną wkładką "National Geographic Society". Wkładka ma tytuł "Wspaniały, dziki świat" i jest cyklem przedstawiającym zwierzęta świata. Wkładka jest wspólną inicjatywą "Gazety Wyborczej" i wydawnictwa G+J RBA, wydawcy "National Geographic" w Polsce. W ocenie G+J "Gazeta Wyborcza" jest "świetnym partnerem do rozpropagowania marki ÇNational GeographicČ". "Wyborcza" i "Wysokie Obcasy" mają, wg oceny przedstawicieli G+J, bardzo podobną grupę targetową co "National Geographic". G+J zdobywa także w ten sposób kolejnych prenumeratorów dla "NG". Zamieszczenie wkładki z logo słynnego towarzystwa uatrakcyjnia z kolei ofertę czytelniczą "Wyborczej" i jest dla dziennika ciekawym pomysłem promocyjnym. "Wysokie Obcasy" dzięki wkładce przyciągają kolejnych odbiorców i nabierają rodzinnego charakteru. Polska edycja "National Geographic" startuje w poniedziałek, 27 września w nakładzie 500 tys. egz., w cenie 5 zł, w objętości 200 stron. (KP)