Kraj

G+J Polska z sukcesem wystartował z polską edycją "Glamour"

Średnia sprzedaż trzech pierwszych numerów luksusowego magazynu "Glamour" przekracza 330 000 egzemplarzy. Taki poziom sprzedaży uzyskano bez wsparcia magazynu gadżetami....

Średnia sprzedaż trzech pierwszych numerów luksusowego magazynu “Glamour” przekracza 330 000 egzemplarzy. Taki poziom sprzedaży uzyskano bez wsparcia magazynu gadżetami. W porównaniu ze średnią sprzedażą za 2002 rok w segmencie luksusowych pism dla kobiet “Glamour” już na starcie wyprzedził nie tylko znane na całym świecie tytuły takie jak “Elle” (średnia sprzedaż za 2002 według ZKDP – 94 896 egz.) czy “Cosmopolitan” (średnia sprzedaż za 2002 według ZKDP – 121 331 egz.), ale także z sukcesem konkuruje z dotychczasowym liderem – miesięcznikiem “Twój Styl” (średnia sprzedaż za 2002 według ZKDP 295 507 egz.). Sukces pisma został zauważony przez klientów reklamowych. 171 sprzedanych stron reklamowych w pierwszych trzech wydaniach “Glamour” uplasowało miesięcznik na drugim miejscu za “Twoim Stylem” w reklamowych statystykach. Sukces “Glamour” mają potwierdzać także pierwsze dane czytelnictwa. Według kwietniowych wyników badań czytelnictwa ostatniego wydania (COW) “Glamour” zajął drugie za “Twoim Stylem” miejsce w segmencie luksusowej prasy kobiecej (źródło: PBC General, SMG/KRC Millward Brown Co.). Wskaźnik COW w całej populacji wyniósł 1,1 proc., a na reprezentatywnej grupie kobiet 2,0 proc. (dane te zostały opublikowane w 12 numerze “Media i Marketing Polska”, str. 9). Po udanym starcie magazynu “Glamour” wydawnictwo Gruner + Jahr Polska ugruntowuje swoją wiodącą pozycję w segmencie prasy kobiecej. Oliver Voigt powiedział: “Polska z 39 mln mieszkańców jest największym i najatrakcyjniejszym rynkiem czytelniczym w Europie Wschodniej. Po “Gali” i “National Geographic” wystartowaliśmy z wielkim sukcesem z kolejnym międzynarodowym tytułem – “Glamour”. Naszą wiodącą pozycję na rynku prasy kobiecej będziemy stale konsekwentnie umacniać”.