Średnia sprzedaż trzech pierwszych numerów luksusowego magazynu “Glamour” przekracza 330 000 egzemplarzy. Taki poziom sprzedaży uzyskano bez wsparcia magazynu gadżetami. W porównaniu ze średnią sprzedażą za 2002 rok w segmencie luksusowych pism dla kobiet “Glamour” już na starcie wyprzedził nie tylko znane na całym świecie tytuły takie jak “Elle” (średnia sprzedaż za 2002 według ZKDP – 94 896 egz.) czy “Cosmopolitan” (średnia sprzedaż za 2002 według ZKDP – 121 331 egz.), ale także z sukcesem konkuruje z dotychczasowym liderem – miesięcznikiem “Twój Styl” (średnia sprzedaż za 2002 według ZKDP 295 507 egz.). Sukces pisma został zauważony przez klientów reklamowych. 171 sprzedanych stron reklamowych w pierwszych trzech wydaniach “Glamour” uplasowało miesięcznik na drugim miejscu za “Twoim Stylem” w reklamowych statystykach. Sukces “Glamour” mają potwierdzać także pierwsze dane czytelnictwa. Według kwietniowych wyników badań czytelnictwa ostatniego wydania (COW) “Glamour” zajął drugie za “Twoim Stylem” miejsce w segmencie luksusowej prasy kobiecej (źródło: PBC General, SMG/KRC Millward Brown Co.). Wskaźnik COW w całej populacji wyniósł 1,1 proc., a na reprezentatywnej grupie kobiet 2,0 proc. (dane te zostały opublikowane w 12 numerze “Media i Marketing Polska”, str. 9). Po udanym starcie magazynu “Glamour” wydawnictwo Gruner + Jahr Polska ugruntowuje swoją wiodącą pozycję w segmencie prasy kobiecej. Oliver Voigt powiedział: “Polska z 39 mln mieszkańców jest największym i najatrakcyjniejszym rynkiem czytelniczym w Europie Wschodniej. Po “Gali” i “National Geographic” wystartowaliśmy z wielkim sukcesem z kolejnym międzynarodowym tytułem – “Glamour”. Naszą wiodącą pozycję na rynku prasy kobiecej będziemy stale konsekwentnie umacniać”.