Kraj

BSM pierwsza w Polsce stosuje system badawczy MTS

BSM - Badania Społeczne i Marketingowe oferuje nowy system elektronicznej analizy percepcji przekazów medialnych MTS (Message Testing System). Jest adresowany...

BSM – Badania Społeczne i Marketingowe oferuje nowy system elektronicznej analizy percepcji przekazów medialnych MTS (Message Testing System). Jest adresowany do firm produkujących programy radiowe i telewizyjne, do agencji reklamowych i ich klientów. Umożliwia szybkie i precyzyjne testowanie atrakcyjności i skuteczności wszystkich elementów składających się na przekaz. Głównym celem badania jest wskazanie elementów, które mają kluczowe znaczenie dla jego generalnej oceny; szczegółowo analizowane są te fragmenty, których oceny istotnie się zmieniły. Klient otrzymuje kasetę wideo z testowanym programem, na który naniesione są wyniki testu w postaci ruchomego diagramu. Ukazuje on spontaniczne reakcje badanych na każdy istotny element obrazu i dźwięku. Klient może, niezależnie od analizy badaczy BSM, samodzielnie analizować te reakcje. (EK)