Kraj

MTV Polska wzbogaca letnią ramówkę i planuje program na jesień br.

Stacja muzyczna MTV Polska wzbogaca swoją letnią ramówkę o nową pozycję programową. Kanał rozpoczyna emisję cyklicznego programu "MTV Mash". Program...

Stacja muzyczna MTV Polska wzbogaca swoją letnią ramówkę o nową pozycję programową. Kanał rozpoczyna emisję cyklicznego programu “MTV Mash”. Program ma wykorzystywać możliwości interaktywne MTV. W czasie programu emitowane będą miksy teledysków skrajnie różnych muzyków. Widzowie będą mogli głosować na najciekawszy utwór za pomocą SMS-ów. Wyłącznym sponsorem programu jest producent telefonów komórkowych Motorola. “Aktualnie trwają prace nad wyborem stacji radiowych i tytułów prasowych, które wesprą promocję programu na rynku polskim” – mówi Agnieszka Nowaczkiewicz, PR manager w Motorola Polska. Z programem związany jest konkurs MTV Mash Mobile Competition. Program “MTV Mash” i strony internetowe z nim związane będą obecne w ponad 40 krajach europejskich (poza Polską m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, krajach skandynawskich, na Węgrzech, w Portugalii, Włoszech, Rosji i Czechach). Będą mu ponadto towarzyszyły imprezy wspomagające. Zostaną one zorganizowane w kilku wybranych krajach, najistotniejszych dla Motoroli pod względem sprzedażowym lub mających duży potencjał. Jednym z nich jest Polska, gdzie impreza odbędzie się w styczniu 2004 r. Wspólny projekt Motoroli i MTV to konsekwencja zawartej w marcu br. umowy. Wartość tego globalnego trzyletniego kontraktu to 75 mln dol. Wspólne działania marketingowe zakładają m.in. dostarczanie przez MTV kontentu do telefonów Motoroli (dzwonki, logosy, gry i obrazki), organizację wspólnych programów promujących nowych artystów i nowe rodzaje muzyki, działania w internecie, wspólne promocje i imprezy oraz wspólne zakupy mediów. Równolegle w MTV Polska trwają prace nad wzbogaceniem ramówki jesiennej. W Stanach Zjednoczonych powstaje trzecia seria cieszącego się dużą popularnością reality show z elementami serialu komediowego “Rodzina Osbourne’ów” (z Ozzym Osbourne’em w roli głównej). Trzecia seria będzie pokazywana w MTV Polska kilka tygodni po rozpoczęciu emisji w Stanach Zjednoczonych. Według AGB Polska w okresie 1 stycznia – 16 lipca br. średnia oglądalność minutowa (AMR) MTV Polska wynosiła 10 548 widzów, a udział w widowni TV (SHR) 0,17 proc. Wpływy reklamowe w okresie 1 stycznia – 13 lipca br. wyniosły 31,4 mln zł. (PM, PU)