Kraj

Rusza kampania reklamowa telefonów M55 Siemensa

Siemens Sp. z o.o. ICMD rozpoczął kampanię launchową nowego modelu telefonu komórkowego M55. Kampania będzie trwała od połowy lipca do...

Siemens Sp. z o.o. ICMD rozpoczął kampanię launchową nowego modelu telefonu komórkowego M55. Kampania będzie trwała od połowy lipca do końca sierpnia br. Reklamy modelu M55 Siemensa pojawią się w tytułach prasy młodzieżowej: “Dos Dedos”, “City Magazine”, “Aktivist” i “Lajf” oraz magazynach: “Newsweek”, “Film” i “Forma”. Kampania obejmie również nośniki reklamy zewnętrznej (citylighty na przystankach i reklamy na autobusach komunikacji miejskiej) oraz wybrane serwisy internetowe odwiedzane przez młodych ludzi, bowiem do nich głównie kierowany jest przekaz reklamowy. Jak mówi Kinga Kozicka, dyrektor marketingu Siemensa, motywem przewodnim kampanii M55 jest sylwetka skorpiona pojawiająca się na wszystkich reklamach, która ma kojarzyć się ze stylowym designem nowego telefonu. Adaptację reklam przygotowała agencja reklamowa McCann-Erickson, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group. Wysokość budżetu kampanii nie została ujawniona. (MB)