Przetargi

Grupa Lotos rozpoczęła przetarg na obsługę budżetu reklamowego

Grupa Lotos (dawniej Rafineria Gdańska) rozpoczęła procedury przetargowe, których celem jest wybór agencji reklamowej wprowadzającej odnowiony brand Lotos jako znak...

Grupa Lotos (dawniej Rafineria Gdańska) rozpoczęła procedury przetargowe, których celem jest wybór agencji reklamowej wprowadzającej odnowiony brand Lotos jako znak grupy na rynek. W najbliższych dniach do zaproszonych firm powinien trafić brief. Klient nie informuje, ile agencji bierze udział w przetargu, wiadomo jedynie, że poszukiwana jest oferta full service – strategia i kreacja oraz planowanie i zakup mediów. Dotychczas brand Lotos był znany jedynie na rynku olejów silnikowych. Obecna wersja marki, która będzie używana w całej grupie, ma nieco zmienioną formę graficzną. Według informacji uzyskanych od Sławomira Lucewicza, szefa biura informacji i promocji Grupy Lotos, w związku z nową nazwą i odświeżonym logo zmianie ulegnie identyfikacja wizualna wszystkich stacji benzynowych działających obecnie pod marką Rafineria Gdańska. Pod tym brandem działają 332 stacje, w tym 24 własne. Pozostałe to tzw. stacje patronackie funkcjonujące na zasadach franszyzy. Do tej pory marka olejów Lotos była obsługiwana przez gdańską agencję reklamową Amber Media. (TW)