M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

1,4 proc. rynku dla Tchibo Cappuccino

Serwis Dzienny | 17 września 1999, 00:00

Po dwóch miesiącach od wprowadzenia na rynek kawy Tchibo Cappuccino, firma deklaruje 1,4 proc. udział tego brandu w rynku. Tchibo...

Po dwóch miesiącach od wprowadzenia na rynek kawy Tchibo Cappuccino, firma deklaruje 1,4 proc. udział tego brandu w rynku. Tchibo uznało to za sukces i wprowadza trzy nowe smaki: rumowy, kokosowy i Irish Cream. Szczególnie Cappuccino rumowe jest popularne wśród polskich konsumentów - ma około 6 proc. udziału w rynku. Promocja nowych smaków obejmie działania BTL - materiały POS oraz zestawy promocyjne. Do 200-gramowych słoików rozpuszczalnych kaw Family i Gran CafŽ są dołączane 3 saszetki Cappuccino gratis. (TW)