Kraj

GP Battery rozpoczęła wieloetapowy program promocyjny

Firma GP Battery Poland wystartowała z akcją promocyjną w punktach sprzedaży zorganizowaną z okazji 10-lecia działalności firmy na rynku polskim....

Firma GP Battery Poland wystartowała z akcją promocyjną w punktach sprzedaży zorganizowaną z okazji 10-lecia działalności firmy na rynku polskim. Przygotowała ją agencja reklamowa Goldfinger. Współpraca obu firm jest wynikiem przetargu rozstrzygniętego pod koniec maja br. (uczestniczyło w nim 8 agencji PR i reklamowych, ich nazwy nie zostały podane). Działania obejmują punkty sprzedaży, a także hurtowników. “Przygotowane zostały specjalne zestawy promocyjne – powiedziała Beata Stefaniuk z agencji Propublic współpracującej z Goldfinger. – Klient nie zgodził się jednak na ujawnienie szczegółów tej akcji”. Stefaniuk powiedziała jedynie, że rozpoczęta akcja GP Battery zaplanowana jest co najmniej do marca przyszłego roku. Jednym z jej elementów są działania charytatywne polegające na zaopatrywaniu szpitali w baterie potrzebne do uruchamiania medycznego sprzętu. Nie są planowane reklamy w mediach, jedynie kilka artykułów sponsorowanych w prasie. Punkty sprzedaży zostały zaopatrzone w ulotki i plakaty. Budżet przeznaczony na te działania nie został podany. GP Battery produkuje standardowe baterie konsumenckie, specjalistyczne oraz akumulatory i ładowarki. GP Batteries International Limited posiada przedstawicielstwa w 21 krajach na 4 kontynentach. Zakłady produkcyjne ulokowane są przede wszystkim w Azji (w Europie działają dwie: w Danii i Polsce). (AMS)