Przetargi

Corporate Profiles DDB zrezygnowała z udziału w przetargu Wrozametu

Agencja reklamowa Corporate Profiles DDB zrezygnowała z udziału w przetargu na obsługę budżetu reklamowego producenta sprzętu AGD firmy Wrozamet (marka...

Agencja reklamowa Corporate Profiles DDB zrezygnowała z udziału w przetargu na obsługę budżetu reklamowego producenta sprzętu AGD firmy Wrozamet (marka Mastercook). Beata Mońka, deputy managing Corporate Profiles DDB, nie ujawniła przyczyn podjęcia tej decyzji. W przetargu pozostały J. Walter/Parintex, McCann-Erickson i Soda. Termin rozstrzygnięcia przetargu planowany jest na koniec sierpnia br. Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie (strategię, kreację, produkcję oraz planowanie i zakup mediów) kampanii wizerunkowej tej marki, która planowana jest na jesień br. Wysokość budżetu tej kampanii nie zostala ujawniona. Właścicielem wrocławskiego Wrozametu jest hiszpańska firma Fagor Electrodomesticos (lider w produkcji sprzętu gospodarstwa domowego w Hiszpanii). (JP)