M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Trzy nowe serwisy internetowe dołączyły do sieci Ad.net

Serwis Dzienny | 24 lipca 2003, 00:00

Do internetowej sieci reklamowej Ad.net dołączyły trzy nowe witryny: Panorama Firm (Biznes), e-insurance (Biznes) i ResMedica (Zdrowie). Portal Panorama Firm...

Do internetowej sieci reklamowej Ad.net dołączyły trzy nowe witryny: Panorama Firm (Biznes), e-insurance (Biznes) i ResMedica (Zdrowie). Portal Panorama Firm zawiera bieżące wiadomości podzielone na grupy tematyczne. Przede wszystkim jednak Panorama Firm to internetowy odpowiednik papierowego almanachu firm. Miesięcznie witrynę odwiedza ponad 280 tysięcy użytkowników, generując ponad 6,7 miliona odsłon. PF oferuje powierzchnię reklamową w szeregu grup tematycznych (Informacje, Rozrywka, Motoryzacja). Wortal e-insurance to przedsięwzięcie internetowe skierowane do użytkowników potrzebujących informacji na temat ofert towarzystw ubezpieczeniowych. Witrynę miesięcznie odwiedza 10 594 użytkowników, generując 92 673 odsłon. Serwis Res Medica poświęcony jest wiedzy medycznej dla pacjentów i lekarzy. W "Vademecum zdrowia i medycyny" - encyklopedycznej części serwisu ResMedica - internauci znaleźć mogą zarówno artykuły i opracowania, jak i krótkie wyjaśnienia najważniejszych pojęć z zakresu medycyny i dyscyplin pokrewnych. Wszystkie teksty na temat chorób, badań i zabiegów są pisane lub konsultowane przez lekarzy - specjalistów różnych dziedzin. Niektóre były wcześniej drukowane w magazynach medycznych "Żyjmy dłużej" i "Klinika ffx", inne zostały przygotowane specjalnie dla serwisu ResMedica i tylko tu są dostępne. Serwis jest odwiedzany przez 40 000 użytkowników i notuje ponad 200 tys. odsłon bannerów (wg DART 5.0). Dzięki przyłączeniu nowych witryn zasięg kategorii Biznes sieci Ad.net wzrósł do 717 974 użytkowników miesięcznie, a całej sieci do 3 468 001 unikalnych użytkowników miesięcznie (źródło wszystkich danych: I-Metria/GeM - badanie Prawdziwy Profil [próba: maj 2003]). "Jakkkolwiek zaprzestaliśmy intensywnej akwizycji nowych witryn, cieszy nas stałe zainteresowanie kolejnych serwisów współpracą partnerską z naszą siecią. Uważamy to za potwierdzenie słuszności naszej długofalowej strategii i osiągniętej pozycji na rynku" - twierdzi Adam Kwaśniewski, dyrektor handlowy Ad.net SA.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,