Kraj

Colgate-Palmolive Poland poszerza portfolio szczoteczek do zębów

Colgate-Palmolive Poland wprowadziło na rynek nową szczoteczkę do zębów Colgate Massager - nowy wariant w segmencie super premium (z elastyczną...

Colgate-Palmolive Poland wprowadziło na rynek nową szczoteczkę do zębów Colgate Massager – nowy wariant w segmencie super premium (z elastyczną główką oraz miękkimi gumowymi włóknami masującymi dziąsła). Wprowadzenie nowości na rynek wspierają materiały POS oraz reklama prasowa i inserty w prasie kobiecej (wrzesień-październik w magazynach “Claudia” i “Twój Styl”) przygotowane przez agencję reklamową Opus B. Promocyjna cena szczoteczki wynosi 7,99 zł, a cena regularna 8,99 zł. Wizerunek produktu oparty jest na przekazie “Ja szczotkuję, ona masuje”. Obsługę mediową prowadzi dom mediowy Universal McCann. Udziały wartościowe Colgate-Palmolive Poland w rynku szczoteczek do zębów wynoszą 24 proc. (szczoteczki manualne; źródło: ACNielsen, styczeń-czerwiec 2003 r.). (AMS)