Call Center Poland wprowadził dla swoich klientów możliwość odsłuchu za pośrednictwem internetu zapisu rozmów agentów. System nosi nazwę UnicallVoice Register i został opracowany przez firmę Webtel. Narzędzie pozwala klientom na zapoznanie się z całością rejestracji rozmów agentów z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy do tego dostęp do internetu. Dotychczas call center oferowało klientom nagrania w postaci np. płyt CD. “Nowe rozwiązanie wdrożyliśmy m.in. z myślą o klientach z zagranicy. Widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi usługami firm zachodnioeuropejskich. W ich przypadku szybkie dostarczenie nośników z zapisami nagrań pracy agentów byłoby kłopotliwe” – mówi Katarzyna Swatowska, dyr. marketingu w Call Center Poland. Centrum na zasadach testowych współpracuje już z trzema klientami zagranicznymi. Według Katarzyny Swatowskiej polskie centra telemarketingowe będą w przyszłości obsługiwać firmy z zagranicy, bo ceny usług obowiązujące w naszym kraju są atrakcyjne, a w Polsce istnieje także możliwość zatrudnienia agentów z niezłą znajomością języków, np. angielskiego. Dodatkowym atutem Polski jest też właśnie możliwość nagrywania rozmowy w call center (po otrzymaniu zgody), rejestracja rozmów telefonicznych jest w niektórych krajach zakazana przez prawo. (TW)