Kraj

Internetowy dostęp do nagrań w Call Center Poland

Call Center Poland wprowadził dla swoich klientów możliwość odsłuchu za pośrednictwem internetu zapisu rozmów agentów. System nosi nazwę UnicallVoice Register...

Call Center Poland wprowadził dla swoich klientów możliwość odsłuchu za pośrednictwem internetu zapisu rozmów agentów. System nosi nazwę UnicallVoice Register i został opracowany przez firmę Webtel. Narzędzie pozwala klientom na zapoznanie się z całością rejestracji rozmów agentów z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy do tego dostęp do internetu. Dotychczas call center oferowało klientom nagrania w postaci np. płyt CD. “Nowe rozwiązanie wdrożyliśmy m.in. z myślą o klientach z zagranicy. Widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi usługami firm zachodnioeuropejskich. W ich przypadku szybkie dostarczenie nośników z zapisami nagrań pracy agentów byłoby kłopotliwe” – mówi Katarzyna Swatowska, dyr. marketingu w Call Center Poland. Centrum na zasadach testowych współpracuje już z trzema klientami zagranicznymi. Według Katarzyny Swatowskiej polskie centra telemarketingowe będą w przyszłości obsługiwać firmy z zagranicy, bo ceny usług obowiązujące w naszym kraju są atrakcyjne, a w Polsce istnieje także możliwość zatrudnienia agentów z niezłą znajomością języków, np. angielskiego. Dodatkowym atutem Polski jest też właśnie możliwość nagrywania rozmowy w call center (po otrzymaniu zgody), rejestracja rozmów telefonicznych jest w niektórych krajach zakazana przez prawo. (TW)