Przetargi

Tetra Pak rozpisała przetarg reklamowy na markę mleka Łaciate

Według nieoficjalnych źródeł rozpoczął się przetarg na obsługę reklamową budżetu marki mleka Łaciate (za działania marketingowe wokół tej marki odpowiada...

Według nieoficjalnych źródeł rozpoczął się przetarg na obsługę reklamową budżetu marki mleka Łaciate (za działania marketingowe wokół tej marki odpowiada firma Tetra Pak). Zaproszono do niego kilka agencji reklamowych, m.in.: G7, Corporate Profiles DDB, Grey Worldwide Warszawa i Opus B. Przez ostatnie siedem lat marka Łaciate obsługiwana była przez agencję reklamową D’Arcy (obecnie G7). “Nie była to jednak umowa o charakterze długoterminowym. Realizacja kolejnych kampanii reklamowych była nam powierzana na zasadzie projektowej” – mówi Przemysław Bogdanowicz, dyr. kreatywny i managing partner G7. Do momentu zamykania tego wydania DS “MMP” nie udało nam się skontaktować z Ewą Bobrownicką-Libchen, dyr. ds. projektów marketingowych Tetra Pak, odpowiedzialną m.in. za marketing marki Łaciate. (AMS)