Zagranica

Heinz wybrał agencję reklamową DDB Worldwide

Koncern Heinz wybrał należącą do grupy Omnicom agencję DDB Worldwide z Melbourne i niezależną agencję Marmalade także z Melbourne do...

Koncern Heinz wybrał należącą do grupy Omnicom agencję DDB Worldwide z Melbourne i niezależną agencję Marmalade także z Melbourne do obsługi swojego wartego 7 mln dol. budżetu reklamowego na rynku australijskim. Agencja reklamowa DDB Worldwide będzie odpowiedzialna za produkty dla dzieci, zupy, produkty z fasoli i makarony, natomiast agencja Marmalade zajmie się obsługą marki Greenseas, sosami i żywnością mrożoną. Planowaniem i zakupem mediów będzie się nadal zajmował niezależny dom mediowy Mitchell’s z Melbourne. W przetargu na budżet reklamowy koncernu brało udział 8 agencji, m.in. M&C Saatchi (obsługiwała koncern dotychczas), Leo Burnett Worldwide i agencja Spinach z Melbourne. Agencja DDB współpracuje już z koncernem Heinz na innych rynkach takich jak Singapur, Niemcy, USA. Na rynku nowozelandzkim agencja współpracuje z lokalnym brandem Watties należącym do Heinza. (“AdAgae.com”)