Kraj

Era promuje MMS-y w stacjach Discovery Media Polska

Operator sieci telefonii komórkowej Era - Polska Telefonia Cyfrowa - prowadzi interaktywną letnią kampanię promującą multimedialny system wiadomości (MMS). Za...

Operator sieci telefonii komórkowej Era – Polska Telefonia Cyfrowa – prowadzi interaktywną letnią kampanię promującą multimedialny system wiadomości (MMS). Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa G7, za przygotowanie reklamy zespół Cyfry Plus. Kampania obejmuje kanały telewizyjne obsługiwane przez Discovery Media Polska: Canal Plus, Ale Kino i Discovery Channel. Budżet kampanii nie został ujawniony. Widzowie mogą zobaczyć na ekranie aktywną ikonę pozwalającą bezpośrednio wejść na interaktywną stronę, z której dowiedzą się, jak wysyłać MMS-y z telefonu na drugi telefon, skrzynkę poczty elektronicznej lub jako pocztówkę pod wskazany adres. Częścią składową kampanii jest konkurs na antenie umożliwiający widzom stworzenie własnej MMS-owej pocztówki o tematyce letniej. Na razie nie ma planów kontynuacji kampanii jesienią br. (PM)