Kraj

Zmiany i nowości letnie w Polskim Radiu Koszalin

Polskie Radio Koszalin SA w związku z nową strategią otworzyło oficjalnie 1 lipca 2003 r. nową redakcję w Ustce oraz...

Polskie Radio Koszalin SA w związku z nową strategią otworzyło oficjalnie 1 lipca 2003 r. nową redakcję w Ustce oraz przeniosło redakcję w Kołobrzegu z hotelu Centrum do dawnego budynku kapitanatu mieszczącego się w porcie żeglugi białej przy ul. Morskiej 2. Zbiegło się to w czasie ze zmianą nowej ramówki wakacyjnej “Lato na gorąco”. Wraz z przenosinami do nowej redakcji wzmocnił się zespół redakcji. Mariusza Wolańskiego, który wcześniej samodzielnie obsługiwał teren Kołobrzegu i okolic, wsparł redaktor Dariusz Pawlikowski z koszalińskiej redakcji oraz Roman Biłas, specjalista ds. marketingu. Do dyspozycji zespołu redakcji w Kołobrzegu są trzy pomieszczenia do pracy wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt radiowy oraz komputerowy. Oprócz tego w nowej redakcji mieści się pokój socjalny oraz apartament mieszkalny. W Ustce w nowej siedzibie radia przy ul. Limanowskiego 1 pracują dziennikarze dojeżdżający ze słupskiej redakcji. Obecnie Polskie Radio Koszalin SA ma pięć oddziałów: główną redakcję mieszczącą się w Koszalinie przy ul. Piłsudskiego 41 oraz oddziały w Słupsku, Pile, Szczecinku, Kołobrzegu oraz Ustce. W wakacyjnej ramówce “Lato na gorąco” pojawiło się więcej na temat atrakcji i propozycji dotyczących form wypoczynku dla mieszkańców oraz turystów, newsy na żywo o tym, co się dzieje nad morzem i w miejscowościach nadmorskich, nowe atrakcje turystyczne, etc., a wraz z tym wiele konkursów na antenie. Do wygrania od poniedziałku do piątku są m.in. bilety na rejsy żeglugą białą po Bałtyku, bilety na występy artystów, koncerty i kabarety, zaproszenia na wykwintne kolacje w najlepszych nadmorskich lokalach itd. Radio otrzyma wsparcie zmiany nowej ramówki w regionalnych mediach prasowych. Radio Koszalin nawiązało współpracę z regionalnymi dziennikami “Głos Pomorza” oraz “Głos Koszaliński”/”Głos Słupski”. Nowa oferta adresowana jest do stałych słuchaczy i ma na celu wzmocnienie zainteresowania stacją, a także przyciągnięcie słuchaczy ogólnopolskich stacji oraz zainteresowanie turystów, którzy przebywają w tym czasie nad Bałtykiem.