Kraj

Paweł Kamiński zostanie dyrektorem marketingu Coty Polska

Paweł Kamiński obejmie stanowisko dyrektora marketingu kosmetycznego koncernu Coty Polska. Kamiński wcześniej był dyrektorem marketingu w firmie Diageo Polska zajmującej...

Paweł Kamiński obejmie stanowisko dyrektora marketingu kosmetycznego koncernu Coty Polska. Kamiński wcześniej był dyrektorem marketingu w firmie Diageo Polska zajmującej się produkcją i dystrybucją napojów alkoholowych. Pracę w Coty rozpocznie od początku września br. Kamiński jest absolwentem Politechniki Warszawskiej. Pracował m.in. w koncernie Unilever Polska, gdzie był odpowiedzialny m.in. za marki Algida, Domestos, Cif, Omo i Pollena 2000. Od maja br. był wakat na stanowisku dyrektora marketingu Coty Polska. Poprzednio funkcję tę pełnił Andrzej Schonert, który został dyrektorem marketingu w Grupie Żywiec. Z koncernem kosmetycznym współpracują agencje reklamowe PZL i J. Walter Thompson/Parintex. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mediaedge:cia. (JD)