Kraj

Milion nagród odebrali konsumenci w letniej promocji Coca-Coli

Około miliona nagród odebrali już konsumenci w letniej promocji firmy Coca-Cola. Jej mechanizm polega na wymianie nakrętek napojów koncernu: Coca-Cola,...

Około miliona nagród odebrali już konsumenci w letniej promocji firmy Coca-Cola. Jej mechanizm polega na wymianie nakrętek napojów koncernu: Coca-Cola, Fanta, Sprite i Lift, na upominki: dmuchane fotele, ręczniki i szklanki. Celem akcji jest wzrost sprzedaży i kreowanie wizerunku marek. Konsumenci odebrali już 100 tys. firmowych foteli, 200 tys. ręczników i około 700 tys. z 2 mln wyprodukowanych na tę promocję szklanek. Akcja będzie trwać jeszcze do końca sierpnia. Towarzyszy jej kampania reklamowa obejmująca telewizję i radio, przygotowana przez agencję McCann-Erickson. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Materiały POS związane z promocją przygotowała agencja marketing services OgilvyOne. (TW)