Kraj

Trade Press oferuje internetowy katalog sieci handlowych w Polsce

Wydawnictwo Trade Press Sp. z o.o., wydawca tytułów prasy handlowej "Detal Dzisiaj" i "Supermarket News", przygotowało internetowy katalog teleadresowy i...

Wydawnictwo Trade Press Sp. z o.o., wydawca tytułów prasy handlowej “Detal Dzisiaj” i “Supermarket News”, przygotowało internetowy katalog teleadresowy i gospodarczy z informacjami o sieciach detalicznych w Polsce. Według Roberta Andrzejczyka, market data managera w Trade Press, jest to pierwsze na polskim rynku tego rodzaju zintegrowane źródło wiedzy o handlu detalicznym w naszym kraju. “To dane niezbędne w pracy dostawców oraz producentów, detalistów, agencji reklamowych i badawczych, firm konsultingowych i inwestycyjnych itp.” – twierdzi Robert Andrzejczyk. W bazie danych Trade Pressu udostępnionej na specjalnie przygotowanej witrynie internetowej znajdują się informacje o 200 największych sieciach handlu detalicznego w Polsce (dane o ich zarządach oraz szczegółowe listy sklepów tworzących każdą sieć z adresami i telefonami ponad 17 tys. placówek, które można dowolnie przeglądać według branż, regionów czy też alfabetycznie). Roczny dostęp do bazy danych kosztuje 4 tys. zł. Według wydawcy gwarantem jakości katalogu jest długie doświadczenie wydawnictwa na rynku prasy skierowanej do polskich detalistów handlujących artykułami FMCG. Katalog powstał we współpracy z sieciami detalicznymi, agencjami badawczymi i organizacjami branżowymi, np. Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji. Dzięki temu zawartość katalogu jest wzbogacona o opisy trendów zarówno na rynku lokalnym, jak i kontynentalnym oraz globalnym. Katalog zawiera między innymi mapy i informacje o aktywności sieci, wywiady z decydentami w sieciach znajdujących się w Polsce, a także polskie i zagraniczne rankingi. (MB)