Zagranica

IAB i IPA będą wspólnie pracować nad standardem badań online

Interactive Advertising Bureau (IAB) oraz Institute of Practitioners in Advertising (IPA) połączą swoje siły w celu stworzenia jednolitego standardu badania...

Interactive Advertising Bureau (IAB) oraz Institute of Practitioners in Advertising (IPA) połączą swoje siły w celu stworzenia jednolitego standardu badania profilu internautów i pomiaru odwiedzalności witryn internetowych. Obie istytucje wyznaczyły sobie jako wspólny cel stworzenie takiego systemu pomiaru, który byłby powszechnie akceptowany i przyczyniłby się do promocji całej branży. Powołano wspólną grupę badawczą, której pierwszym zadaniem ma być porównanie wad i zalet wszystkich czterech obecnie stosowanych metod pomiaru. Danny Meadows-Klue, chief executive IAB, powiedział, że wspólny projekt z IPA ma przyczynić się do podniesienia standardów dotyczących badań odwiedzalności serwisów internetowych, również pod kątem reklamy online, zwłaszcza w porównaniu z tradycyjnymi mediami, w których metody pomiaru od dawna są ustandaryzowane. (“BrandRepublic”)