Kraj

Olympus zmienia korporacyjne hasło reklamowe

Olympus, jeden z producentów urządzeń i systemów optyczno-cyfrowych dla biznesu, medycyny, przemysłu, nauki oraz produktów typowo konsumenckich, ujawnił nowe ogólnoświatowe...

Olympus, jeden z producentów urządzeń i systemów optyczno-cyfrowych dla biznesu, medycyny, przemysłu, nauki oraz produktów typowo konsumenckich, ujawnił nowe ogólnoświatowe hasło korporacji – “Twoje wizje naszą przyszłością” (“Your Vision, Our Future”). Nowe copy ma podkreślać wizerunek korporacji Olympus, który ma się opierać na stosowaniu oryginalnego podejścia przy tworzeniu produktów i usług, tak aby klienci odczuwali, że żadna inna marka poza Olympusem nie jest w stanie sprostać ich oczekiwaniom. “Nasze nowe hasło odzwierciedla wyróżniający nas styl odpowiedzi na oczekiwania klientów oraz umiejętność zapewnienia im pełnej satysfakcji. Wzmacnia ono również przekonanie, że Olympus jest komunikatywną firmą, wyróżniającą się oryginalnością, kreatywnością, wprowadzaniem innowacji oraz zorientowaniem na klienta” – mówi Hans Thiele, szef działu informacji marketingowej w Olympus Europe.