Zagranica

Omnicom Group tworzy nową strukturę - Omnicom Europe

Omnicom Group planuje wzmocnienie swoich działań w Europie poprzez utworzenie nowej spółki - Omnicom Europe. Jej pracami kierować będzie Peter...

Omnicom Group planuje wzmocnienie swoich działań w Europie poprzez utworzenie nowej spółki – Omnicom Europe. Jej pracami kierować będzie Peter Mead, współzałożyciel agencji reklamowej Abbott Mead Vickers BBDO. W skład zarządu wejdą również osoby zarządzające spółkami sieci Omnicom w regionie: TBWA, BBDO Worldwide i DDB Worldwide, oraz sieciami mediowymi OMD i PHD. Do zarządu wejdzie również Randall Weisenburger, chief financial officel holdingu Omnicom. Celem nowej spółki jest powtórzenie sukcesu podobnego przedsięwzięcia w Stanach Zjednoczonych, istniejącego pod nazwą Diversified Agency Services. Organizacja ta promowała wśród klientów Omnicom ideę powierzania jej zdywersyfikowanych budżetów usług marketingowych obsługiwanych przez różne spółki Omnicom (obok klasycznych mediów m.in. public relations, direct marketing itd.). Uzupełnieniu portfolio usług Omnicom służy m.in. zakup agencji interaktywnej Agency.com obsługujacej m.in. budżety HP, British Airways i T-Mobile. (“BrandRepublic”)