Kraj

HFP zadowolone ze sprzedaży lipcowego wydania "Cosmopolitan"

Lipcowy numer magazynu "Cosmopolitan" wydawanego przez Hearst-Marquard Publishing odnotował bez dołączonego gadżetu wzrost sprzedaży (w lipcu "Viva! Uroda" dodała film...

Lipcowy numer magazynu “Cosmopolitan” wydawanego przez Hearst-Marquard Publishing odnotował bez dołączonego gadżetu wzrost sprzedaży (w lipcu “Viva! Uroda” dodała film na DVD, “Marie Claire” – książkę, “Pani” – w pakiecie z magazynem “Dom i Wnętrze”, “Elle” do części nakładu dodało magazyn “Elle Decoration”, a “Zwierciadło” – perfumy). Średnia sprzedaż “Cosmopolitan” w pierwszej połowie roku wynosiła 119 tys egz., a w lipcu pismo sprzedało się w nakładzie ponad 126 tys. egzemplarzy. Zdaniem wydawcy nowy zespół redakcyjny pod kierunkiem Hanny Wolskiej tworzy pismo, które “trafia w potrzeby młodych, inteligentnych kobiet, które kupują czasopisma dla ich zawartości, a nie dla gadżetów”.