M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Odchodzą Przybyszewska, naczelna "Pani", i Piekarski, kreatywny tytułu

Serwis Dzienny | 1 sierpnia 2003, 00:00

Katarzyna Przybyszewska, redaktor naczelna "Pani" (wydawca: Edipresse Polska), i Michał Piekarski, dyrektor kreatywny tego tytułu (a także dyrektor kreatywny drugiego...

Katarzyna Przybyszewska, redaktor naczelna "Pani" (wydawca: Edipresse Polska), i Michał Piekarski, dyrektor kreatywny tego tytułu (a także dyrektor kreatywny drugiego tytułu Edipresse - "Viva! Uroda"), odchodzą z wydawnictwa. "Tych rozstań nie można łączyć i z pewnością nie są dowodem kryzysu w "Pani"" - powiedziała Krystyna Zowczak-Jastrzębska, public relations manager Edipresse Polska. Katarzyna Przybyszewska sama podjęła decyzję o rezygnacji, a wydawca ją przyjął. Jednocześnie wydawca wyraził podziękowanie redaktor naczelnej "Pani" za półtoraroczny wkład pracy. Katarzyna Przybyszewska tymczasowo pozostaje jeszcze w wydawnictwie i przez najbliższy czas kierować będzie miesięcznikiem. Nieznana jest osoba, która ją zastąpi. Umowa o pracę z Katarzyną Przybyszewską wygasa 31 października br. Katarzyna Przybyszewska nie chce komentować przyczyn swej rezygnacji. Odejście Michała Piekarskiego związane jest natomiast z upraszczaniem struktur wydawnictwa Edipresse Polska. Zostaje zlikwidowane stanowisko dyrektora kreatywnego dla "Pani" i dla "Vivy! Urody". Niedawno, również z powodu upraszczania struktur Edipresse, z wydawnictwem tym rozstała się dyrektor wydawnicza Ewa Niezbecka. Według danych PBC SMG/KRC Millward Brown Co. czytelnictwo "Pani" w okresie I-VI br. wyniosło 2,3 proc., a w okresie I-VI ub.r. - 2,0 proc. (w grupie kobiet w wieku 25-45 lat; wskaźnik CCS). W grupie młodszej, to jest 19-24 lata, po "Panią" w wymienionych okresach sięgało odpowiednio 1,6 proc. i 2,0 proc. kobiet. Wpływy reklamowe "Pani" w okresie I-VI br. wyniosły 5,4 mln zł brutto, rok wcześniej w analogicznym okresie 3,8 mln zł brutto (Agora Monitoring). (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,