Firma Ziołopex produkująca m.in. przyprawy rozpocznie we wrześniu br. kampanię reklamową wprowadzanej właśnie na rynek marki Appetita. Budżet kampanii wyniesie 3 mln zł. Kreacją i strategią działań marketingowych zajęła się agencja reklamowa Capitol, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Brand Connection. “Kampania potrwa do końca br. – mówi Czesław Biliński, dyrektor generalny agencji Capitol. – Celem kampanii będzie wprowadzenie nowego brandu na polski rynek i zwiększenie jego sprzedaży”. Jej grupą docelową będą kobiety w wieku 25-55 lat, mieszkające w małych i średnich miastach. Marka Appetita będzie reklamowana w telewizji i w radiu. Telewizyjna część kampanii będzie przebiegała w dwóch etapach: od 15 września do końca października br. oraz od 1 do 22 grudnia br. w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV4, TVN Siedem i w Polsacie. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała trwający 30 sekund spot i jego 15-sekundową wersję. Jego tłem muzycznym będzie piosenka “Monika – dziewczyna ratownika” zespołu Wały Jagiellońskie. W listopadzie br. kampania będzie prowadzona w RMF FM i lokalnych stacjach radiowych (ich lista jest w trakcie ustalania). Wsparciem kampanii w mediach będą materiały POS w punktach sprzedaży. Działaniami trademarketingowymi zajmie się agencja Gonna Be. Kaliska firma Ziołopex zdecydowała się w tym roku na odświeżenie linii swoich produktów (są to m.in. przyprawy) i zmianę nazwy marki z Ziołopex na Appetita Ziołopex. Agencja Capitol współpracuje m.in. z Janssen-Cilag (dział farmaceutyczny koncernu Johnson & Johnson), Sanofi-Synthelabo i koncernem Thomson. (PU)