Kraj

Ziołopex przeznaczy 3 mln zł na kampanię marki Appetita

Firma Ziołopex produkująca m.in. przyprawy rozpocznie we wrześniu br. kampanię reklamową wprowadzanej właśnie na rynek marki Appetita. Budżet kampanii wyniesie...

Firma Ziołopex produkująca m.in. przyprawy rozpocznie we wrześniu br. kampanię reklamową wprowadzanej właśnie na rynek marki Appetita. Budżet kampanii wyniesie 3 mln zł. Kreacją i strategią działań marketingowych zajęła się agencja reklamowa Capitol, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Brand Connection. “Kampania potrwa do końca br. – mówi Czesław Biliński, dyrektor generalny agencji Capitol. – Celem kampanii będzie wprowadzenie nowego brandu na polski rynek i zwiększenie jego sprzedaży”. Jej grupą docelową będą kobiety w wieku 25-55 lat, mieszkające w małych i średnich miastach. Marka Appetita będzie reklamowana w telewizji i w radiu. Telewizyjna część kampanii będzie przebiegała w dwóch etapach: od 15 września do końca października br. oraz od 1 do 22 grudnia br. w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV4, TVN Siedem i w Polsacie. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała trwający 30 sekund spot i jego 15-sekundową wersję. Jego tłem muzycznym będzie piosenka “Monika – dziewczyna ratownika” zespołu Wały Jagiellońskie. W listopadzie br. kampania będzie prowadzona w RMF FM i lokalnych stacjach radiowych (ich lista jest w trakcie ustalania). Wsparciem kampanii w mediach będą materiały POS w punktach sprzedaży. Działaniami trademarketingowymi zajmie się agencja Gonna Be. Kaliska firma Ziołopex zdecydowała się w tym roku na odświeżenie linii swoich produktów (są to m.in. przyprawy) i zmianę nazwy marki z Ziołopex na Appetita Ziołopex. Agencja Capitol współpracuje m.in. z Janssen-Cilag (dział farmaceutyczny koncernu Johnson & Johnson), Sanofi-Synthelabo i koncernem Thomson. (PU)