Firma Dr Witt pracuje nad nową strategią dla swojej marki. “Obecnie nie prowadzimy przetargu na agencję reklamową, ale zaprosiliśmy kilka osób z różnych agencji, by porozmawić na temat budowania nowej strategii reklamowej dla naszej marki” – mówi Sebastian Szejda, dyrektor marketingu firmy Dr Witt. Jego zdaniem pierwsze wyniki tych konsultacji powinny być znane w drugiej połowie sierpnia br. Szejda zaznacza jednak, że w tym roku firma nie będzie prowadzić dużych kampanii reklamowych. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że firma pracuje równolegle nad strategią marketingową dotyczącą wprowadzenia nowych produktów w przyszłym roku. Dr Witt ma w swoim portfolio soki i napoje owocowe, warzywne i warzywno-owocowe oraz zielone herbaty. Według firmy Expert Monitor w ub.r. Dr Witt wydał na reklamę swoich produktów prawie 1,75 mln zł (głównie w magazynach), a w pierwszym półroczu br. tylko 55 tys. zł. (PM)