Kraj

Dr Witt pracuje nad nową strategią reklamową dla swojej marki

Firma Dr Witt pracuje nad nową strategią dla swojej marki. "Obecnie nie prowadzimy przetargu na agencję reklamową, ale zaprosiliśmy kilka...

Firma Dr Witt pracuje nad nową strategią dla swojej marki. “Obecnie nie prowadzimy przetargu na agencję reklamową, ale zaprosiliśmy kilka osób z różnych agencji, by porozmawić na temat budowania nowej strategii reklamowej dla naszej marki” – mówi Sebastian Szejda, dyrektor marketingu firmy Dr Witt. Jego zdaniem pierwsze wyniki tych konsultacji powinny być znane w drugiej połowie sierpnia br. Szejda zaznacza jednak, że w tym roku firma nie będzie prowadzić dużych kampanii reklamowych. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że firma pracuje równolegle nad strategią marketingową dotyczącą wprowadzenia nowych produktów w przyszłym roku. Dr Witt ma w swoim portfolio soki i napoje owocowe, warzywne i warzywno-owocowe oraz zielone herbaty. Według firmy Expert Monitor w ub.r. Dr Witt wydał na reklamę swoich produktów prawie 1,75 mln zł (głównie w magazynach), a w pierwszym półroczu br. tylko 55 tys. zł. (PM)