Przetargi

Dom mediowy Mediaedge:cia rozpoczyna współpracę z firmą H&M

Sieć sklepów odzieżowych Hennes & Mauritz (H&M) zmieniła w Polsce dom mediowy. Od jesieni br. obsługą mediową kampanii reklamowych H&M...

Sieć sklepów odzieżowych Hennes & Mauritz (H&M) zmieniła w Polsce dom mediowy. Od jesieni br. obsługą mediową kampanii reklamowych H&M w Polsce będzie się zajmować dom mediowy Mediaedge:cia (biuro przy ul. Puławskiej w Warszawie). Dotychczas od momentu pierwszej kampanii wprowadzającej markę H&M w Polsce, która miała miejsce w kwietniu br., zakupem i planowaniem mediów dla H&M zajmował się dom mediowy Media Direction OMD. Dom mediowy Mediaedge:cia został wyłoniony w przetargu, który trwał kilka miesięcy. Jak powiedział Mathias Geduhn, rzecznik prasowy centrali H&M na Niemcy i Polskę, w przetargu startowały domy mediowe: Initiative Media Warszawa, Universal McCann, Mediaedge:cia oraz MediaCom Warszawa. Mediaedge:cia jest odpowiedzialny za opracowanie kampanii, która ruszy we wrześniu br. i będzie kampanią związaną z otwarciem nowego sklepu H&M w Warszawie. Pierwszy sklep H&M otwarty został w kwietniu br. w centrum handlowym Wola Park. Oferowana jest w nim odzież przeznaczona dla kobiet, młodych dziewcząt i dzieci. Do tej pory miały miejsce dwie lokalne kampanie reklamowe warszawskiego sklepu H&M wykorzystujące nośniki reklamy zewnętrznej. Według danych Media Watch kampanie outdoorowe w kwietniu i czerwcu br. kosztowały 440 tys. zł. Do końca tego roku H&M planuje otwarcie pięciu sklepów w Polsce. Od strony kreacji i strategii wszystkie kampanie H&M przygotowuje wewnętrzna agencja kreatywna firmy o nazwie Red Room. Polska jest jednym z trzech nowych rynków europejskich, na których firma H&M rozpoczęła wiosną br. ekspansję. Pierwsze sklepy sieci zostały również otwarte w Portugalii oraz Czechach. Firma H&M AB została założona w 1947 r. w Szwecji, jest notowana na sztokholmskiej giełdzie i ma oddziały w 17 krajach. (PR)