Kraj

Drugie śniadanko Bizpaka

Nagrodzony na ostatniej edycji Kreatury '98 pomysł ze "Śniadankiem" agencji Bates na materiały promocyjne (kategoria: direct mail) dla Masterlink -usługi...

Nagrodzony na ostatniej edycji Kreatury ’98 pomysł ze “Śniadankiem” agencji Bates na materiały promocyjne (kategoria: direct mail) dla Masterlink -usługi kurierskie, doczekał się kontynuacji w postaci “Drugiego śniadanka”. Tym razem w roli kucharza wystąpiła agencja IN Dom Promocyjny. Kampania trwa od września, zakończy się dopiero na wiosnę. W tym czasie Bizpak zaserwuje ponad 500 śniadanek na terenie całej Polski. “Drugie śniadanko” w wydaniu IN stawia na długotrwałe działania reklamowe. Nowością jest dodanie do kawy i firmowych bułeczek “brandowych” gadżetów i naczyń, a także zegara. Odesłanie kuponu dołączonego do menu spowoduje przybycie przedstawiciela handlowego Bizpaka ze specjalną baterią, gwarantującą długotrwałe działanie. Jednocześnie zgoda na przybycie handlowca to pierwszy etap pozyskiwania klienta. (AMS)