Kraj

Ruszyła dwumiesięczna kampania zegarków Certina

Firma Anyro & Co. Sp. z o.o., wyłączny dystrybutor zegarków Certina w Polsce, rozpoczęła kampanię reklamową tej marki. Będzie ona...

Firma Anyro & Co. Sp. z o.o., wyłączny dystrybutor zegarków Certina w Polsce, rozpoczęła kampanię reklamową tej marki. Będzie ona miała miejsce w sierpniu i we wrześniu na nośnikach reklamy zewnętrznej typu backlight 6×3 m (nośniki firmy AMS) w czterech miastach: w Gdańsku i Krakowie (w sierpniu) oraz w Szczecinie i Warszawie. Według Agnieszki Zagórskiej, junior brand managera w Anyro, w tych miastach sprzedaje się najwięcej zegarków Certina (w sumie firma sprzedaje kilkaset sztuk rocznie). Certina to marka zegarków sportowych. Layout kampanii firma otrzymała z centrali producenta ze Szwajcarii, natomiast ich adaptację zlecono firmie ArtBazar z Warszawy. Planowanie i zakup mediów Anyro wykonał we własnym zakresie. Agnieszka Zagórska mówi, że obecna kampania ma ograniczony zasięg (w sumie będzie kilkadziesiąt reklam), jednak w przyszłości firma nie wyklucza podjęcia działań reklamowych wspierających sprzedaż marki Certina na szerszą skalę. Równolegle Anyro we współpracy z firmą Volvo Polska przygotował lokalną cross-promocję – do każdego samochodu Volvo zakupionego we Wrocławiu dodawany jest zegarek Certina ODC One. Firma Anyro & Co. Sp. z o.o. poza marką Certina jako wyłączny dystrybutor sprzedaje w Polsce zegarki marek: Calvin Klein, Swatch i Tissot. (MB)