Kraj

Dyrektorzy kreatywni nie zdecydowali jeszcze o kształcie swojej organizacji

Wtorkowe spotkanie, podczas którego miały zapaść decyzje dotyczące nowej organizacji dyrektorów kreatywnych, nie doprowadziło do żadnych ostatecznych decyzji. Na zebranie...

Wtorkowe spotkanie, podczas którego miały zapaść decyzje dotyczące nowej organizacji dyrektorów kreatywnych, nie doprowadziło do żadnych ostatecznych decyzji. Na zebranie stawiło się tylko 6 osób, które podjęcie decyzji odłożyły do kolejnego spotkania planowanego za miesiąc. Nie było wśród zebranych zgody na rodzaj zależności nowej organizacji od Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, choć nie kwestionowano, że tworzenie osobnych struktur organizacyjnych nie ma sensu (przypomnijmy, że podczas przeprowadzonego drogą mailową głosowania 14 osób opowiedziało się za organizacją w ramach SAR-u, jeden głos był temu przeciwny, pozostali nie odpowiedzieli na maile). Decyzje mają zapaść podczas kolejnych spotkań, wtedy też omawiane będą m.in. kwestie statutu, członkostwa i ewentualnego powołania do życia nowego festiwalu reklamowego. Przypomnijmy, że dwa miesiące temu grono dyrektorów kreatywnych zadecydowało o konieczności powołania do życia organizacji grupującej twórców polskiej reklamy. (AMS)