Kraj

PCM bada wykorzystanie direct mail

Ponad 27 proc. firm deklaruje, że korzysta z jakiejś formy wysyłki codziennie, a 7 proc., że raz w tygodniu -...

Ponad 27 proc. firm deklaruje, że korzysta z jakiejś formy wysyłki codziennie, a 7 proc., że raz w tygodniu – wynika z badań przeprowadzonych przez agencję marketing services Polskie Centrum Marketingowe (PCM). Agencja przeprowadziła sondaż wśród potencjalnych klientów – 2,5 tys. firm. Ponad 36 proc. ankietowanych firm oświadczyło, że zdarzają się im wysyłki liczące jendorazowo powyżej tysiąca sztuk. Aż 84,8 proc. badanych korzysta z własnej bazy. Prawie połowa ankietowanych stwierdza, że najczęściej masową wysyłkę stanowią materiały reklamowe i oferty, a 30 proc. zadeklarowało, że największą częścią jej mailingów są rachunki i faktury. PCM podczas sondażu korzystało z własnej bazy firm Efekt i własnego call center. (TW)