Kraj

Gazeta.pl wprowadza do oferty reklamowej megabannery

Gazeta.pl wprowadza do swojej oferty nowy rodzaj bannera reklamowego o rozmiarach 300x600 pikseli. Megabanner jest ponadsześciokrotnie większy od tradycyjnego bannera...

Gazeta.pl wprowadza do swojej oferty nowy rodzaj bannera reklamowego o rozmiarach 300×600 pikseli. Megabanner jest ponadsześciokrotnie większy od tradycyjnego bannera 486×60. Pierwszą firmą, która zdecydowała się na wykorzystanie tego nośnika reklamowego w swojej kampanii, jest Telekomunikacja Polska SA (zakupiła kilkaset tysięcy odsłon megabannera, który został wykorzystany do promowania pakietów internetowych TP. Kampania TP SA będzie trwała w portalu Gazeta.pl przez cały sierpień br.). “Przygotowując naszą ofertę, wzorowaliśmy się na rozwiązaniach “New York Timesa”, który jako pierwszy na świecie, wiosną tego roku zastosował na stronach serwisu NYT.com wielkie formaty bannerów, zajmujące niemal pół ekranu” – mówi Paweł Wujec, zastępca dyrektora portalu Gazeta.pl. Megabanner jest pierwszym bannerem internetowym, który przypomina swym układem i wyglądem wielkoformatowe reklamy prasowe publikowane w dziennikach czy też kolorowych magazynach. Banner o rozmiarach 300×600 poza stronami Gazeta.pl nie jest obecny w ofercie innych portali. Cechą megabannera jest publikowanie go na stronie artykułowej w otoczeniu treści redakcyjnych. Dzięki temu nie zasłania on informacji, do których użytkownik chce dotrzeć, tak jak to się dzieje w przypadku np. pop-upa. Megabanner powstał przede wszystkim z myślą o wizerunkowych kampaniach reklamowych. Koszt publikacji 1000 odsłon megabannera na poszczególnych serwisach wynosi od 60 do 200 zł.