Zagranica

Agencja Mother pozyskała jeden z najlepszych duetów kreatywnych

Linus Karlsson i Paul Malmstrom, kreatywni określani mianem jednego z najlepszych duetów na świecie, przeszli z agencji Fallon do agencji...

Linus Karlsson i Paul Malmstrom, kreatywni określani mianem jednego z najlepszych duetów na świecie, przeszli z agencji Fallon do agencji Mother, wzmacniając tym samym zespół jej nowojorskiego biura. Karlsson, dyrektor kreatywny, i Malmstrom, copywriter, dołączyli do Andrew Deichtmana, nowego szefa agencji Mother New York, który trafił tam w czerwcu br. z agencji Red Cell. Duet kreatywny Karlsson i Malmstrom zaistniał w branży reklamowej dzięki wyjątkowym kampaniom reklamowym przygotowanym dla firm: Diesel, MTV, Lee Jeans, Miller Lite oraz Virgine Mobile. Zanim rozpoczęli pracę w agencji Fallon, byli zatrudnieni w agencji Paradiset DDB. Agencja Mother, do której teraz dołączyli, została założona sześć lat temu i od tamtej pory bardzo dynamicznie się rozwija. Obecnie zatrudnia 70 osób, a jej obroty wyniosły ostatnio około 90 mln funtów. (“BrandRepublic”)