M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dobre półrocze K2 Internet, agencja nie wyklucza akwizycji

Serwis Dzienny | 13 sierpnia 2003, 00:00

Agencja interaktywna K2 Internet SA odnotowała w pierwszym półroczu br. przychody ze sprzedaży na poziomie 2,6 mln zł, o 124...

Agencja interaktywna K2 Internet SA odnotowała w pierwszym półroczu br. przychody ze sprzedaży na poziomie 2,6 mln zł, o 124 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Zysk operacyjny wyniósł 200 tys. zł. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. do klientów agencji dołączyli: GE Capital Bank, Crowley, Kompania Piwowarska, Deutsche Bank i DB24, KFC i Shering. Nie wiadomo, czy K2 Internet będzie chciała w najbliższym czasie dokonać akwizycji którejś z mniejszych agencji interaktywnych, co wcześniej zapowiadali szefowie tej spółki. Zdaniem Michała Lacha, prezesa K2 Internet, takiego ruchu nie można wykluczyć. W ostatnim czasie K2 Internet przejęła zespół pracowników innej agencji interaktywnej - Concept!. Do K2 dołączył m.in. Tomasz Tomczyk, wcześniej dyrektor zarządzający Concept!. W K2 jako dyrektor obsługi klienta kieruje on zespołem prowadzącym projekty dla klientów i bezpośrednio pracuje z kluczowymi klientami. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,