Kraj

Forte Sweden poszerza linię kosmetyków H2O Formula, wsparcie promocyjne tylko BtoB

Firma kosmetyczna Forte Sweden Sp. z o.o. wprowadza na rynek 16 nowych produktów - kosmetyków dla kobiet i mężczyzn linii...

Firma kosmetyczna Forte Sweden Sp. z o.o. wprowadza na rynek 16 nowych produktów – kosmetyków dla kobiet i mężczyzn linii H2O Formula. Wśród propozycji dla pań znalazło się 12 nowych produktów (balsamy, mleczka, żele) w czterech seriach: pomarańczowej (odżywianie i energia), turkusowej (nawilżanie, orzeźwienie), oliwkowej (ujędrnianie, dotlenianie) oraz biało-niebieskiej (oczyszczanie i pielęgnacja skóry suchej i wrażliwej). Nowe produkty dla mężczyzn tworzą dwie linie: granatowa (chłodząca) i srebrna (odświeżająca). Według Anety Kubik, product managera w Forte Sweden, nowe produkty nie będą reklamowane w mediach – firma wspiera ich sprzedaż za pomocą promocji skierowanych do hurtowników i detalistów. Kosmetyki z serii H2O Formula mają stanowić alternatywę dla markowych, reklamowanych produktów, pozycjonowane są jako produkty ze średniej półki, atrakcyjne cenowo. Firma Forte Sweden Sp. z o.o., która należy do holenderskiej grupy kapitałowej Strateg, działa w Polsce od 1989 r. Poza marką H2O Formula w portfolio Forte Sweden znajduje się jeszcze sześć innych brandów: Mrs. Potter’s (kosmetyki do pielęgnacji włosów), On line (kosmetyki do mycia i kąpieli), Romantic (produkty do stylizacji włosów), Swiss Nature (produkty do pielęgnacji włosów i ciała), Nature Cosmetic (kosmetyki pięlegnacyjne) i Family (balsam do włosów). Firma produkuje również kosmetyki tzw. marek prywatnych (private label) – m.in. na zlecenie Ahold Polska (sieci hipermarketów Hypernova oraz supermarketów Albert). (MB)