Kraj

Luksus dla aktywnych według Saatchi & Saatchi Poland

Saatchi & Saatchi Poland przygotowala trwającą właśnie kampanię reklamową wprowadzającą na rynek drugą generację samochodu terenowego Lexus RX 300. Autorem...

Saatchi & Saatchi Poland przygotowala trwającą właśnie kampanię reklamową wprowadzającą na rynek drugą generację samochodu terenowego Lexus RX 300. Autorem kreacji oraz strategii jest agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland. Kampania prowadzona jest pod hasłami: “Luxus dla aktywnych” oraz “Nie poczujesz, że zjechałeś z drogi”. “Celem akcji reklamowej jest budowanie wizerunku nowego Lexusa RX 300 jako terenowej limuzyny. Grupą docelową działań są osoby zamożne i aktywne, które często wyjeżdżają poza miasto i dzięki temu są w stanie docenić terenowe możliwości nowego modelu Lexusa, marki kojarzonej przede wszystkim z luksusem” – powiedział Michał Krejza, account supervisor Saatchi & Saatchi Poland. Działania reklamowe prowadzone są na łamach 17 tytułów (magazyny ogólnopolskie takie jak “Newsweek” i “Wprost”) oraz w prasie niszowej (m.in. magazyny “Golf” oraz “Art & Business”). Kampania została przygotowana przez polski oddział agencji Saatchi & Saatchi. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith Media.