Kraj

Marka Rimmel sponsorem "Hitlist UK" w stacji muzycznej MTV Polska

Od 15 września do 14 grudnia br. sponsorem listy przebojów "Hitlist UK" w MTV Polska będzie marka Rimmel należąca do...

Od 15 września do 14 grudnia br. sponsorem listy przebojów “Hitlist UK” w MTV Polska będzie marka Rimmel należąca do koncernu kosmetycznego Coty. “Hitlist UK” to lista 20 najpopularniejszych teledysków na Wyspach Brytyjskich. Premierowy program emitowany jest na antenie stacji raz w tygodniu. Działania sponsoringowe połączone będą z konkursem dla widzów. Zdaniem Willema Schellinga, dyrektora generalnego MTV Polska, aktywność marki na antenie MTV pozwoli na niestandardową i efektywną komunikację z potencjalnymi młodymi klientami. Marka Rimmel będzie też eksponowana na stronie internetowej MTV Polska. Według AGB Polska średnia oglądalność minutowa (AMR) w grupie wiekowej 16-29 lat MTV Polska w okresie 1 stycznia – 12 sierpnia br. wynosiła 6684 widzów, a udział w widowni telewizyjnej (SHR) 0,67 proc. Wpływy z reklam w okresie 1 stycznia – 10 sierpnia br. wyniosły 36,6 mln zł (z billboardami sponsorskimi). Brokerem reklam w MTV Polska jest firma At Media. (PM)