Kraj

Najwyższa od dwóch lat sprzedaż tygodnika dla dzieci "Kaczor Donald"

Wydawnictwo Egmont Polska specjalizujące się w prasie dla dzieci i młodzieży zanotowało najwyższy od ponad dwóch lat wynik sprzedaży swego...

Wydawnictwo Egmont Polska specjalizujące się w prasie dla dzieci i młodzieży zanotowało najwyższy od ponad dwóch lat wynik sprzedaży swego koronnego tytułu – tygodnika “Kaczor Donald”. Numer 400. tego magazynu rozszedł się bowiem, jak podsumował wydawca, w liczbie 177 tys. egzemplarzy i miał wyłącznie tzw. zwroty techniczne. Rekordowe wydanie było – z okazji jubileuszu – podwójne i wzbogacone o atrakcyjny gadżet – prawdziwe małe radio. Średnia sprzedaż “Kaczora Donalda” wynosi, jak podał wydawca, ok. 90 tys. egzemplarzy przy nakładzie 100-110 tys. Numer jubileuszowy wspierany był przez cykl imprez promocyjnych organizowanych przez firmę Phoenix Media na Wybrzeżu pod hasłem “Kacze Lato”. Kulminacyjny moment obchodów rocznicy “Kaczora Donalda” miał miejsce w połowie lipca w Sopocie. Poza tym numer miał wsparcie w telewizji, w Radiu Zet (od początku br. domem mediowym Egmont Polska jest Media Group, wcześniej Effective Media). (KP)