Kraj

AMS szacuje budżet do końca roku

Sanacja sieci billboardów, budowa systemów nośników clp i wielkiego formatu oraz poprawa serwisu oferowanych usług to priorytety planu inwestycyjnego firmy...

Sanacja sieci billboardów, budowa systemów nośników clp i wielkiego formatu oraz poprawa serwisu oferowanych usług to priorytety planu inwestycyjnego firmy reklamy zewnętrznej AMS SA. Plan inwestycyjny firmy zakłada szacunkowe wydatki w kwocie ok. 30 mln zł do końca br. Suma ta nie obejmuje kosztów realizacji fuzji z Mercurius Int. AMS w pierwszy rzędzie zmierza do zakończenia procesu uzupełniania systemów nośników obu firm. Chodzi o stworzenie kompletnych sieci, w których dobre jakościowo tablice Mercuriusa zostaną uzupełnione billboardami AMS. AMS zamierza zintensyfikować także swoje inwestycje w tworzenie systemu nośników typu citylight poster (gabloty podświetlane o formacie 1,8 m x 1,2 m), który ma stanąć we wszystkich 16 miastach wojewódzkich. Na razie inwestycje w tym kierunku koncentrują się na 9 największych miastach Polski. Ponadto większy niż dotąd nacisk ma zostać położony na budowanie sieci nośników wielkogabarytowych oraz pojedynczych, spektakularnych konstrukcji. Współpracę w tej sferze nawiązano m.in. z firmą dB Unlimited. (JP)