Kraj

Mobile Media Consulting przygotował grę brandingową dla Ery

Agencja marketingu mobilnego Mobile Media Consulting przygotowała dla Polskiej Telefonii Cyfrowej grę w technologii Java zawierającą elementy brandingu. Zabawa o...

Agencja marketingu mobilnego Mobile Media Consulting przygotowała dla Polskiej Telefonii Cyfrowej grę w technologii Java zawierającą elementy brandingu. Zabawa o nazwie Era Windsurfing Cup nawiązuje do obecnej kampanii marketingowej związanej ze sponsorowaniem przez Polską Telefonię Cyfrową zawodów windsurfingowych. Zadaniem gracza jest przepłynięcie trasy na desce z żaglem z emblematami Ery. Grę można ściągnąć ze stron Polskiej Telefonii Cyfrowej za cenę 4 zł, potrzebny jest jednak telefon komórkowy obsługujący technologię Java. Gra Era Windsurfing Cup jest promowana przede wszystkim w internecie. Według Tomasza Krupy, partnera w Mobile Media Consulting, projekt dla Ery jest pierwszą w Polsce grą brandingową na telefon komórkowy. Era zapowiedziała, że ma dalsze plany dotyczące gier brandingowych. Najpopularniejsze tytuły gier na stronach PTC notują po kilka tysięcy pobrań, jednak do tej pory nie było w nich elementów kreowania marki. Bazę telefonów z technologią Java można szacować w Polsce na mniej więcej milion aparatów. (TW)