Kraj

ZFPR chce organizować konkurs na najlepszy projekt public relations

Związek Firm Public Relations (ZFPR) zamierza zorganizować pierwszą edycję konkursu Złoty Spinacz ZFPR. Jego celem jest uhonorowanie najlepszych projektów z...

Związek Firm Public Relations (ZFPR) zamierza zorganizować pierwszą edycję konkursu Złoty Spinacz ZFPR. Jego celem jest uhonorowanie najlepszych projektów z zakresu PR zrealizowanych na rynku polskim. Konkurs ma mieć charakter otwarty. Związek chce zaprosić do udziału nie tylko firmy public relations, ale także działy PR i komunikacji korporacyjnej firm, instytucji publicznych, organy samorządu lokalnego oraz organizacje pozarządowe. Wedle organizatorów przedsięwzięcia celem konkursu jest integracja środowiska oraz promocja najwyższych standardów pracy. Jego kształt wzorowany jest na międzynarodowej imprezie Golden World Awards for Exellence organizowanym przez IPRA, Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations, którego ZFPR jest członkiem. W I edycji Złotego Spinacza ZFPR nadesłane prace będą oceniane w sześciu kategoriach: PR korporacyjny, PR produktu, kampania edukacyjna, komunikacja kryzysowa, public affairs i lobbing oraz kampania społeczna. Pierwszy etap konkursu ma się zakończyć pod koniec września br., drugi pod koniec października, a ostateczne decyzje jury podejmie w listopadzie br. Całość zwieńczy uroczysta gala, na której zostaną wręczone statuetki Złotego Spinacza dla najlepszych prac w poszczególnych kategoriach. (JP)