Kraj

Allegro Event & Conferency Agency zdobyła budżety dwóch eventów

Agencja Allegro Event & Conference Agency zdobyła dwóch klientów na organizację wydarzeń specjalnych. Pierwsze z nich to otwarcie hotelu The...

Agencja Allegro Event & Conference Agency zdobyła dwóch klientów na organizację wydarzeń specjalnych. Pierwsze z nich to otwarcie hotelu The Westin Warsaw należącego do grupy Starwood, w skład której wchodzi między innymi sieć hoteli Sheraton. Allegro została wybrana spośród dziesięciu agencji. Wydarzenie odbędzie się 17.09.2003 w hotelu The Westin Warsaw na rogu Jana Pawła II i ulicy Grzybowskiej w Warszawie. Zaproszeni goście to VIP-y – znane i lubiane postaci życia publicznego, liderzy opinii, partnerzy i współpracownicy hotelu, potencjalni klienci oraz przedstawiciele mediów. Założeniem osób zarządzających hotelem jest, aby inauguracja była spektakularnym wydarzeniem, które przykuje uwagę mediów, liderów opinii oraz opinii publicznej. Drugim projektem, który zrealizuje Allegro, jest dwudniowa konferencja z okazji prezentacji nowych modeli samochodów Renault z rodziny Megane oraz następcy Renault Scenic. Wydarzenie to odbędzie się na lotnisku Bemowo i będzie trwało dwa dni – 5 i 6 września 2003. Zaproszeni goście to także VIP-y, dziennikarze, liderzy opinii publicznej, a także dealerzy oraz partnerzy Renault. Celem wydarzenia jest oczywiście zapoznanie gości z nowościami w ofercie Renault i wzbudzenie zainteresowania nowymi modelami.

Allegro działające na polskim rynku już od ponad 11 lat specjalizuje się w tego rodzaju działaniach i ma na swoim koncie wiele podobnych imprez. W zakresie organizacji wydarzeń agencja współpracuje z takimi firmami jak np.: DaimlerChrysler Automotive Polska, TP SA, PKO SA, Coca-Cola, Hewlett-Packard, Nestle.