M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza outdoorowa kampania społeczna Polskiego Czerwonego Krzyża

Serwis Dzienny | 21 sierpnia 2003, 00:00

8 sierpnia br. na 900 billboardach w całej Polsce pojawiła się nowa postać - Miś Finli - maskotka trzyletniej edukacyjnej...

8 sierpnia br. na 900 billboardach w całej Polsce pojawiła się nowa postać - Miś Finli - maskotka trzyletniej edukacyjnej Kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża na rzecz poprawy bezpieczeństwa. "Zwolnij. Niech nasze aniołki zostaną na ziemi" - tymi słowami Miś Finli będzie przypominał kierowcom o zachowaniu bezpiecznej prędkości na drodze. Cel, jaki stawia sobie PCK, to ograniczenie liczby wypadków komunikacyjnych. Plakaty pozostaną na ulicach polskich miast przez co najmniej miesiąc i będą im towarzyszyć spoty radiowo-telewizyjne oraz bannery w internecie. W przygotowaniach kampanii outdoorowej, której koszt szacuje się na ok. 1,7 miliona zł, uczestniczyły charytatywnie firmy należące do Sieci Partnerów PCK. Autorem koncepcji jest agencja reklamowa McCann-Erickson, pracami logistycznymi zajęła się firma Phoenix Media, zaś TNS OBOP będzie monitorował efekty. Wsparcie medialne zapewniają: Polskie Radio PR 1, TVP1, ClickAd, Discipline Media oraz Rowland Communications. Pomocy przy organizacji udzieliły: Kodak, Profilab, Coca-Cola Beverages, Pharma Marketing i restauracja Honoratka.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,