Kraj

Krakowiak odwołany z funkcji szefa marketingu Axel Springer

Władysław Krakowiak, dyrektor marketingu Axel Springer Polska, rozstał się z wydawnictwem. Jak powiedziała Marzena Daszkiewicz, dyrektor ds. public relations w...

Władysław Krakowiak, dyrektor marketingu Axel Springer Polska, rozstał się z wydawnictwem. Jak powiedziała Marzena Daszkiewicz, dyrektor ds. public relations w Axel Springer Polska, Krakowiak zrezygnował z powodów osobistych. Nieoficjalnie mówi się, że powodem zakończenia współpracy z Krakowiakiem mogły być nieprawidłowości w prowadzeniu procedur przetargowych na obsługę reklamową i mediową nowego projektu wydawcy. W wydawnictwie pracował blisko trzy miesiące. Za jego kadencji zostały rozpisane dwa przetargi – na obsługę reklamową i mediową nowego projektu dziennika. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w przetargach brały udział agencje reklamowe: Grey Worldwide Warszawa, G7, Lowe GGK, NoS/BBDO i Saatchi & Saatchi oraz domy mediowe MediaCom Warszawa, Media Direction OMD, Zenith Media i HMS Carat Polska. Na short-liście przetargu mediowego były agencje: Media Direction OMD i Zenith Media. Również z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że w ostatnim etapie przetargu kreatywnego do dwóch agencji, które znalazły się na krótkiej liście: NoS/BBDO oraz Saatchi & Saatchi, dokooptowano agencję reklamową PZL. Nie wiadomo, kto zastąpi Krakowiaka na jego stanowisku. Sprawy marketingu w wydawnictwie koordynuje Florian Fels, dyrektor generalny i członek zarządu Axel Springer Polska. (JD, PR)