Kraj

Trwa promocja piwa marki Heineken promująca nowe opakowanie

W sierpniu br. rozpoczęła się promocja piwa marki Heineken należącej do Grupy Żywiec SA, pod nazwą "5 x puszka 500...

W sierpniu br. rozpoczęła się promocja piwa marki Heineken należącej do Grupy Żywiec SA, pod nazwą “5 x puszka 500 ml + minibeczka w prezencie”. W nowym opakowaniu promocyjnym Heinekena do pięciu tradycyjnych puszek tego piwa o pojemności 500 ml dodawane jest piwo w nowym opakowaniu, pierwszej na polskim rynku puszce-minibeczce, o pojemności 330 ml. Puszka-minibeczka jest obecnie dostępna tylko w opakowaniu promocyjnym. Promocja odbywa się w handlu tradycyjnym i nowoczesnym (super- i hipermarkety) oraz na stacjach benzynowych. Konstrukcję opakowania wykonała firma DS Smith Polska, projekt graficzny opakowania jest autorstwa warszawskiej agencji ICON, a opakowania wyprodukowała firma Neupack Polska. Pomysłodawcą akcji promocyjnej jest Magdalena Cichocka, junior brand manager marki Heineken. Konsumenci dowiadują się o promocji w miejscu sprzedaży, gdzie wykupione są dodatkowe miejsca ekspozycyjne, Powstały również materiały POS reklamujące promocję. Akcja potrwa do końca września br. (PR)