Zagranica

Neil French został "ojcem chrzestnym" kreacji w WPP Group

Neil French, dotychczasowy worldwide creative director sieci agencji reklamowych Ogilvy & Mather, będzie odpowiadał za poziom usług kreatywnych w całej...

Neil French, dotychczasowy worldwide creative director sieci agencji reklamowych Ogilvy & Mather, będzie odpowiadał za poziom usług kreatywnych w całej grupie WPP. Swoją nową rolę w holdingu określa jako “ojciec chrzestny” kreacji. French ma wspierać swoją wiedzą i doświadczeniem działania operacyjne wszystkich sieci należących do WPP Group. Swoją karierę w reklamie rozpoczynał jako copywriter brytyjskiej agencji Holmes Knight Ritchie. Później założył własną agencję reklamową Blacker Hyde. W latach 80. rozpoczął pracę w sieci Ogilvy & Mather w Azji. Wygrał dwie nagrody w konkursie Asia’s Campaign of Decade, za kampanię reklamową dla marki whisky Chivas Regal oraz za “spoof campaign”, zrealizowaną dla Singapore Press Holdings. (“BrandRepublic”).