Zagranica

Allied Domecq wprowadza nową serię produktów pod marką Takeone

Koncern alkoholowy Allied Domecq zamierza poszerzyć portfolio swoich produktów o gorące drinki bezalkoholowe opatrzone marką Takeone. Marka została wykreowana przez...

Koncern alkoholowy Allied Domecq zamierza poszerzyć portfolio swoich produktów o gorące drinki bezalkoholowe opatrzone marką Takeone. Marka została wykreowana przez największego brytyjskiego dystrybutora kawy i napojów Fine Foods International, który zawarł umowę licencyjną z koncernem. Marka Takeone obejmie sześć produktów: słodzoną i niesłodzoną białą kawę, Tia Maria hot chocolate, Tia Maria cappucino, Malibu hot chocolate oraz Courvoisier cappuccino. Takeone sprzedawany jest jako proszek w saszetkach przeznaczony do zmieszania z gorącą wodą. Sprzedawany jest w opakowaniach po dziesięć saszetek w cenie 1,79-1,99 funta. Nowy produkt koncernu będzie wspierany kampanią marketingową przed świętami Bożego Narodzenia, na którą złożą się działania public relations, reklama prasowa, promocje konsumenckie i inne działania z zakresu marketingu bezpośredniego. Za budżet kampanii odpowiada firma HCP. (“BrandRepublic”)